Gesloten op zondag

Toon openingstijden

sportscholen - Aikido Kyorakukan - kaartoverzicht

Aikido Kyorakukan

Stichting Aikido Kyorakukan biedt haar leden het volgende aan:
Trainingen en stages

Voor jeugd (9 tot 14 jaar) geven we lessen in Houten, Zundert en Roosendaal.
Voor leden vanaf 14 jaar geven we lessen in onze dojo's in Houten, Zundert, Breda, Roosendaal, Wijk bij Duurstede en Vianen.
Leden kunnen voor 1 bedrag ongelimiteerd Aikikai Aikido beoefenen in al onze dojo's.
Daarnaast beoefenen we in Vianen en Zundert Yoseikan-Aikido. Deze groep is lid van de Yoseikan, die is aangesloten bij de Yoseikan Nederland (lid van Aikido Nederland).

Circa vier maal per jaar organiseren we een eigen stage, al dan niet met gastleraren.
Onze leraren hebben een, door NOC-NSF, erkende opleiding tot Aikido-leraar gevolgd of hebben de opleiding tot Docent Gevaarsbeheersing (CIOS, erkend door het Ministerie van VWS).
Examens

Twee maal per jaar houden we examens (afwisselend in Wijk bij Duurstede en Zundert). Met de examens wordt de persoonlijke vordering getoetst en vastgelegd. Bedenk dat op een examen zowel de leerling als de leraar wordt getoetst. Immers de leraar is verantwoordelijk voor de vorming van de leerling.
Kyorakukan neemt examens af tot en met de 1e kyu.

Vanaf de 1e dan worden de examens afgenomen door de Aikido Bond Enbukan , zodat de dan-gradering wordt erkend door de Hombu-dojo te Tokyo.
Web-site

De web-site is de plaats waarop we informatie over Aikido, Kyorakukan en Aikido-activiteiten beschikbaar stellen.
Budo-materiaal

Alle leden kunnen voor een gereduceerd tarief Aikido-materialen aanschaffen.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Aikido Kyorakukan

Gesloten