Sport Team Ede

Welkom op de webpagina van Sport Team Ede op goedesportschool.nl - de beste sportscholen website van Nederland!

Op deze pagina kunt u reacties achterlaten en treft u diverse informatie aan zoals adres- en contactgegevens.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Sport Team Ede

Profielafbeelding anoniem
7 jaar geleden
Mijn zoontje heeft hier kickboksen gedaan. De vaste instructeur was er niet dus kwam er iemand anders (dit bleek later de eigenaar te zijn) het was een zeer slechte kickboksles,mijn zoontje werd behandeld alsof hij in een strafkamp zat. Het zijn gewone kinderen die komen sporten,het is geen heropvoeden! Laat de kinderen sporten en ga niet de autoritaire man uithangen. Wees vriendelijk het zijn wel je klanten!
Beantwoorden  •
Profielafbeelding marieke
marieke
9 jaar geleden
Het is een te kleine sportschool wat het al snel druk maakt, hou je wel van een wat kleinere sportschool dan is dit perfect Een groot nadeel is dat er geen airco\'s zijn, dit maakt het sporten (vooral in de zomer) erg vervelend. De groepslessen zijn in het begin leuk maar vervelen al snel. Het fitness is erg standaard veel mogelijkheden met de apparaten zijn er helaas niet. kortom een dure sportschool voor wat je krijgt.
Beantwoorden  •

Sport Team Ede