Taiji Bailong Ball Levensverzorging

Opleidingscentrum voor internationale Taiji Bailong Ball - Taiji Rouliqui spelers en trainers.

Taiji Bailong Ball, vertaald vanuit het Chinees Taiji witte draak bal, is een samensmelting van de westelijke invloed, vaak gericht op de buitenkant van zaken, dat wij kennen als een racket en een bal en met de oostelijke invloed, vaak gericht op de innerlijke energie. Taiji met racket en bal of zo het ook genoemd wordt , Taiji Rouli Qui, Tai Chi Racket, Tai Chi Softball, Tai Chi Rouli Ball,Tai Chi Tennis, en nog vele andere varianten.

De oorsprong van Taiji Bailong Ball komt voort uit een idee te vinden voor een preventieve gezondhiedszorg voor een groep boksstudenten om minder schade te krijgen tijdens het boksen. Ontdekt door Prof. Bai Rong uit China, eind 1991.

Expertises

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Taiji Bailong Ball Levensverzorging

maandag?
dinsdag?
woensdag?
donderdag?
vrijdag?
zaterdag?
zondag?

Recensies

Schrijf als eerste een recensie!

Community

Geplaatste berichten zijn voor iedereen leesbaar

Profielafbeelding gast
Gast

Er zijn nog geen berichten geplaatst op deze pagina.

Beheerder

Deze pagina is niet geclaimd

De goedesportschool.nl community helpt deze pagina zo actueel mogelijk te houden. Ook bijdragen? Gebruik de knop per gewenst blok.

Adres- en contactgegevens

Taiji Bailong Ball Levensverzorging