Geopend tot 22.00

sportscholen - Generation Gym Fitness Hoorn - kaartoverzicht

Generation Gym Fitness Hoorn

Generation Gym is de sportschool in Zwaag voor jong en oud om te werken aan je vorm en conditie. Fitness, zelfverdediging & Kickboksen training en persoonlijke begeleiding door professionele trainers.
Onze activiteiten variƫren van conditie programma's voor 55-plussers tot het programma 'kinderen in beweging', fitness voor dames, boksen en kickboksen.

• Bedrijfsfitness
  • Fitness
  • Personal trainer
  • Sportschool

Sluit om 22.00
maandag9.00 - 22.00
dinsdag9.00 - 22.00
woensdag9.00 - 22.00
donderdag9.00 - 22.00
vrijdag9.00 - 22.00
zaterdag10.00 - 15.00
zondag10.00 - 13.00

Profielafbeelding prometheus

4

Onder persoonlijke begeleiding in een sociale sfeer en met de optimale faciliteiten werken aan je optimale gewicht / BMI
De Generation Gym Cardiotraining i.c.m. een persoonlijk gebalanceerde krachttraining zorgt ervoor dat je gewicht verliest en vet verbrand.
Tijdens de krachttraining kweek je meer spierweefsel, spieren verbruiken energie, dus hoe meer spieropbouw hoe meer energie je verbruikt in rust en tijdens de Cardio Workout.
Voor iedereen die graag gewicht wil verliezen is een combinatie van beide trainingen en de persoonlijke begeleiding, essentieel voor de motivatie en een goed resultaat !
Plezierig afvallen hier !

Akkerwinde 43
1689 NT Hoorn