Sportschool Rob van der Hoorn

Sportschool Rob van der Hoorn biedt al ruim 30 jaar sportcursussen aan voor jong en oud, beginners en gevorderden.

Zoek je een goede plek voor judo, aikido, yoga, aerobics, herenconditietraining, dames- conditietraining of do in/shiatsu stretch, dan ben je bij ons aan het juiste adres.

Kleuter en Jeugd Judo
Judo is een ideale manier om een kind (h)eerlijk te laten stoeien.

Voor kinderen van 6 tot en met 15 jaar zijn er volop mogelijkheden om judolessen te volgen.

Minder stress met Mindfulness
Bij Sportschool Rob van der Hoorn starten twee cursussen mindfulness.

Aiki Coaching & Training
Aiki heeft zijn roots in eeuwenoude Japanse krijgskunsten waaruit Aikido is ontstaan. Ai (harmonie) Ki (energie of innerlijke kracht) Do (weg, manier van) is een bijzondere weg om je innerlijke kracht te leren kennen en te versterken. Bij Aiki training leer je om op juiste wijze met je eigen energie om te gaan en in balans te zijn met jezelf.

Sportschool Rob van der Hoorn
Geversstraat 5