Kamau Sports

Docent & Oprichter Kamau Sports.

Ernst Blikslager.
Ernst is een afgestudeerd sportleider en heeft ruim 14 jaar ervaring in verschillende takken van de Martial Arts met enkele dangraden als gevolg. Hij is een ervaren wedstrijddeelnemer en heeft een aantal nationale en internationale titels op zijn naam heeft staan. In het dagelijks leven werkt Ernst in de bedrijfsfitness branch als locatiemanager op een eigen vestiging in Rotterdam.

Profiel.
Gediplomeerd:
Sport- en Bewegingsleider (3).

Erkend Gegradueerd in:
- 2e dan American Kenpo Karate [H. Hesselman].
- 1e dan ITF TaeKwon-Do [A. van der Lee].

Overige ervaring in gevechtskunsten:
- Jiu-Jitsu.
- Kickboksen.

Hoogtepunten uit de erelijst:
- Nederlands Kampioen Freestyle Sparren in 2002, 2004, 2007 en 2008.
- Internationaal Kampioen Self-Defense in 2006.
- Internationaal Kampioen Middleweight Freestyle Sparren in 2011.

Assistent docenten.
Robin Elburg, - Mini Tuimel Karate docent.
Angela Francisca - Assistent bij de jeugd en beginnersgroep volwassenen

De School.
Kamau Sports is gevestigd in Rotterdam en heeft 2 trainingslocaties, 1 in Capelle aan den IJssel en 1 locatie in Spijkenisse. De school biedt de sporter een verscheidenheid van vechtkunsten aan met als leidraad de concepten, principes en de logische leerwijze van het American Kenpo. Kamau Sports heeft als doel om een ieder de mogelijkheid te geven om zich als een all-round Martial Artist te ontwikkelen.

Het woord 'kamau' komt uit het afrikaans en betekent: Silent Warrior. Dat vertolkt zich in 'het beste uit jezelf halen'. Deze gedachtegang vormt het leidraad voor elke student/sporter binnen onze school. Je wordt gestimuleerd in ontwikkeling van zelfvertrouwen, doorzettingsvermogen, weerbaarheid en daarnaast is er ook een stukje wederzijds respect. De fysieke vaardigheden die je leert in het Kenpo systeem leiden tot een sterker zelfbewustzijn en levert een bijdrage aan een gezond en sterk lichaam.

Naast het trainen vinden wij het heel belangrijk om een goede sfeer te hebben. Een goede sfeer zorgt voor betere resultaten voor jou zelf en de andere studenten. De omgang tussen de beginner en de gevorderden in kenpo is bijzonder prettig binnen de school.

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Kamau Sports

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Kamau Sports