Sportschool Sporting B Active

Gesloten (wo 09.00 - 12.00)

Toon openingstijden

sportscholen - Sportschool Sporting B Active - kaartoverzicht

Kent u ons nog niet?

Sporting B Active bestaat sinds februari 1995. Vanaf 22 april 2005 hebben wij, Nathalie Jonker-Gras en Derk Jan Roskam het bedrijf overgenomen. Inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een bedrijf met ruim 500 leden. Wij doen er alles aan u in een aangename sfeer te laten sporten! Of dat nu individueel of in groepsverband is.

Naast fitnessen en het volgen van groepslessen kun je bij ons ook squashen. Wij hebben 2 professionele squashbanen die je kunt afhuren.

Ons team bestaat uit 8 medewerkers. Onze instructeurs zijn 'up-to-date' door het volgen van cursussen, workshops, bijscholingen en conventies. Ze staan garant voor verantwoorde begeleiding tijdens het sporten.

B Active is gevestigd op het industrieterrein Winkelerzand II in Winkel (NH) aan de Zandloper 2a. Bij binnenkomst in de sfeervolle barruimte wordt u door een van onze medewerkers ontvangen. Zij informeren u over alle activiteiten binnen ons sportcentrum met de bijbehorende uitleg van de verschillende lessen. U ontvangt een tarievenlijst, een inschrijfformulier en tevens onze huisregels. De medewerkers van de receptie beantwoorden graag uw vragen en geven u desgewenst een rondleiding door het sportcentrum.

Kom eens langs bij Sporting B Active voor een gratis proefles en..
Feel the active way of life!

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Sportschool Sporting B Active

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Sportschool Sporting B Active